fredag 30 september 2011

Friday and here we go again...

Yes, gott folk, då var helgen här återigen...
Började i morse med att möta upp George och dunkade på med ett sjuhelvetes gympass.
Blev Bröst, triceps, axlar, rygg och mage... HELT slut efteråt!
Sen skulle jag mött upp Fi och mina kusiner som är här på besök men Fi blev tvungen att jobba istället trots att hon skulle vara ledig.... inte ok gjort av hennes chef!!!!

Igår kväll mötte jag upp Marcus, Rahm och Boudal och promenerade bort till Volvo Showroom där Fi och Volvo hade ett stort event som hon har roddat med i typ 1 månads tid nu.
Tillsammans med Taste PR (Marianne och co) hade de styrt upp med Linda Sundblad på scen, GRYMT god mat från Operakällaren, deras nya konceptbil så klart och bra gäster. Riktigt lyckat event och jag blev riktigt stolt över min lilla Fi =)





BÄSTA GÄNGET =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar