lördag 24 september 2011

Fredagskvällen...

Oj, vad seg jag har varit idag.... OOUUFF!
I torsdags så körde jag och Alex ett ben/spinning och core pass nere på Sats, riktigt jobbigt men som sagt, skönt efteråt. Sen sprang jag runt på möten mest hela dagen...

Igår började jag dagen med lite träning och motion nere på gymmet, blev bröst/biseps och mage.
Efter träningen så mötte jag upp Joanna, Peter, Dajana och Jeppe på en lunch uppe på hotellet.
Vi gick igenom lite för kvällen både på hotellet och på Solidaritet. Drog på bort till Solli sen för att träffa Olle, Pierre och resten av gubbarna som är involverade i en liten överraskning vi har till våra kära gäster inom 1 månad =)

Drog en repa på stan sen innan jag kom hem och chillade i soffan med en bra film och en kort powernap.
Vid 20.00 tiden drog Fi iväg och kollade på teater tillsammans med Jossan och jag drog hem till David med en matkasse från konsum.
Vi gick igenom lite musik, kollade idol, drack lite bärs och ett gott rödvin till maten jag lagade.
Blev en asgod pasta med champinjoner, lök, grädde, tryffel, rödvin och kött :-p MUMMA







Sen kom Johan förbi och hängde en stund innan vi drog ner på stan.
Blev en sväng förbi hotellet, V, Hells, Amba där våra Solidaritet boys NAUSE körde innan jag drog ner till jobbet.
SATAN I GATAN vad folk vi hade igår, proppfullt och riktigt bra stämning.
Lole och Deak spelade snuskigt bra house där uppe och jag hade en riktigt rolig kväll.


Idag har vi inte gjort så mycket... Mötte upp pappa och min lillebror med Fi för lite häng i solen.
Se åkte vi hem till mammi och pappi och hälsade på, pallade lite äpplen där ute innan vi kom hem, lagade god kycklingsallad och kollade på Jägarna. Fi hade inte sett den och vi ska nog se Jägarna 2 i kväll så tänkte det kunde vara en bra idé att se 1:an först :-D



Vi ses på SOLIDARITET ikväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar