onsdag 14 september 2011

On my way...

Har precis varit nere på gymmet med George och kört lite bröst och mage följt av ett kort konditionspass... Passade på att ta ett kort också så ni ser hur utvecklingen går =)


Igår kväll gjorde jag en ASGOD svampsoppa med kantareller, champinjoner, trattisar m.m....



Ingredienser
1 l rensad blandsvamp (kantareller, gul trumpetsvamp, blek taggsvamp)7 dl grönsaksbuljong4 dl vispgrädde1 st gul löksalt och peppar0.5 st citron

Gör så här

1. Hacka löken fint, sautera den i en kastrull.
2. Lägg i svampen och fortsätt sautera tills vattnet kokat bort.
3. Häll i buljongen och grädden.
4. Låt sjuda 7-8 minuter. Mixa soppan, smaka av med salt och peppar samt lite citronsaft
5. Om du vill ha en tunnare soppa, späd med mjölk.



Senare på kvällen så blev det film, och inte vilken film som helst utan en pissdålig...hahahaha. Guess which?!



När vi skulle gå och lägga oss igår så ar det denna syn jag hittade på nattduksbordet, enligt Fi så är det så här hon känner för mig?!

- Vad menar du då?
Fi - Ja, att jag har kärleksdrakar i magen när jag ser dig <3 ... Sötnöt!



Nu är det dags för ett lunchmöte följt av ett annat trevligt möte som jag ser fram emot....

Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar