måndag 12 september 2011

Bad Update...

Hej på er...
Jag vet att det har varit dålig uppdatering i helgen men har inte riktigt haft tid tyvärr.
I fredags så var det började jag morgonen med att träffa upp George och körde ett skönt rygg/axel och magpass nere på Sats följt av en joggingtur runt djurgården i solen, det var perfekt joggingväder.

Sen mötte jag upp Fi för en liten lunchfika och satt och pratade om hennes event som det är dags för snart.
Upp till kontoret efter det och satt kvar där mest hela dagen och surrade idéer, jobb osv. med Jeppe och Olle innan jag cyklade hem och köpte med mig lite blommor och en massa god mat hem.

Lagade till en massa olika små tapas här hemma och hade en myskväll med Fi.
Gick ner till jobbet runt midnatt och såg till att ni hade det bra =)

Vaknade runt lunchtid på lördagen och gick ner och tog en kaffe med frugan på stan innan jag gick hem, packade väskan och åkte ner till Jönköping.
Väl framme så hoppade jag i badkläderna och mötte upp Filip och co. för lite bubbelpool, bastu och bärs.
Skönt att bara sitta och snacka musik, nattklubbar, resor m.m som en liten värmning för kvällen.
Gick upp på rummet och duschade innan det var dags för en riktigt god och trevlig middag inne på Sophiehof med Jonas och Filip som driver Sliver som jag skulle spela på senare på kvällen.

Oj,oj,oj... SLIVER, ett riktigt snyggt ställe och proppfullt med folk...
Kunde inte blivit en bättre kväll känns det som. Bra respons och jag levererade ett grymt dj set ;-)

Igår stannade jag till och köpte en massa polkagrisar vid gränna innan jag åkte hem till min lilla minigris.
Blev pannkaksfest till middag med sylt och grädde följt av chips och dipp tillsammans med sista 4 avsnitten av säsong 8 av 24. Soft söndag helt enkelt ...

Grym inbjudan som vi fick hemskickad till oss i fredags...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar