fredag 16 september 2011

Friday Night...

Igår började jag dagen med att jobba undan lite grejer hemifrån för att sen gå ner och köra ett snabbt benpass följt av Spinning och Core. Mitt i passet så kom jag på att vi hade ett arkitekts möte på jobbet så hann inte med corén. Hade dock 3 roliga timmar med grabbarna på jobbet, kommer bli sweet när det är färdigt. På kvällen så mötte vi upp min kära vän Andreas som var här från Göööötelaborg med sin underbara flickvän Malin.
Vi drog förbi The Global Party nere på Pure en snabbis innan det blev en liten business middag uppe på hotellet. Som vanligt så servade Stoffe oss kungligt och maten var grym.... Prövade någon ny varmrätt som hette Cruseta någonting med pepparsås och sallad.. Mmmmm! 10 poäng!
Gick förbi jobbet där Andreas skulle spela sen och hängde kvar där ett tag, en helt ok och trevlig kväll =)





Idag startade jag dagen med en proteindrink och sen bort mot SATS gärdet där jag och Philip körde lite squash i 45 min och sen dödade vi bröst, axlar, triceps och mage... Han kommer ha så ont i morgon stackarn...Moahahaha.
Drog hem, bytte om och sen ner för ett spinningpass på SATS stureplan i 55 min... OOOUUUFFF, vad jobbigt det var. BLÄ, men skönt efter!

Efter en lång och kall dusch kom Pierre och fiskade upp mig hemma och sen har vi bara strosat omkring på söder hela dagen.
Har blivit 2 st as snygga Jackor, 1 halsduk och ett ascoolt armband som inköp idag, gillart!



Hahahaha, Pierre waaaaaz up?!



Ikväll blir det mys med Fi och sen jobbe...



KOMMER BLI EN GRYM HELG, så kom tidigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar