tisdag 20 september 2011

Personalfest...

Ja, som om inte lördagens bravader vore nog så var det dags för oss på Solidaritet att ha lite personalfest i söndags. Jag kom hem runt 13.00 , bytte väska, tog en dusch och mötte upp Olle samt Peter och åkte iväg mot båten som skulle ta oss till Sandhamn =)
Hela personalen var nästan med och bad i tunnor, bastu, middag och fest stod på schemat.
Som boysen sa så får man göra i stort sett som man vill på våra personalfester, inte känna någon press att man måste vara med på något utan bara ha kul.
Jag gick och däckade på mitt rum i 4 timmar det första jag gjorde...hahaha, trevligt.

Vid 19.30 var det dags för en 4-rätters middag som startade med en örtrullad tonfisk med rovor och ngt mer följt av anklever med fikon *MUMS*, jordgubbs sorbé, och regnbågsforell med kokt färskpotatis och inlagda grönsaker i hummersås. Det hela avslutades med en appel tartin och vaniljglass. Gott vin rakt igenom hela middagen och en riktigt nice och trevlig kväll.

Efter maten stod jag och Mr chip chop Olle i dj båset och spelade mes hela kvällen och hade skitkul =)








Igår så blev det en gemensam lunch innan båten tog oss hem till stockholm igen...
Till middag här hemma lagade jag kantarelltoast med alla smaskiga kantareller som Fi hade varit och plockat med hennes mamma i Eskilstuna hela helgen. Vart supergott =)



Nu kommer Philip och hämtar mig och så är det dags för squash och lite träning... Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar