lördag 16 juli 2011

Saturday night...

Ja, då är det lördagskväll och gästlistan är precis inskickad.
Ser ut som om det blir en galen kväll på Solidaritet ikväll, kul med tanke på att vi har finbesök av NAUSE
i båset där uppe ikväll.
Igår gjorde jag inte så värst mycket...
Var och tränade på förmiddagen, åt en god lunch hemma med Fi och sen tog vi en långpromenix runt på stan och shoppade lite strösaker bara i 3-4 timmar, ganska så nice då vädret beslöt sig för att spricka upp på eftermiddagen.
Till middag åt vi hos Gabi på Thaihouse (Nybrogatan), det blev sushi och kyckling med grönsaker och cashewnötter, så jävla gott!
När vi kom hem hade vi hyrt film och skulle precis till att sätta på en av filmerna då tv´n tyckte att det var en bra idé att gå och dö... på riktigt!
Den bara small till och bildröret slutade tydligen fungera, kul! Hahahahaha. Så nu måste jag köpa en ny tv också som om jag inte hade nog med utgifter den här månaden men, men man lever bara 1 gång... ;-)

Idag körde jag ett bra bröst/biceps pass med Simon och annars har jag bara suttit inne och jobbat med datorn mest hela dagen. Pillat med lite olika dj´s och andra roliga saker =)
Nu blir det middag och sen ner till jobbet, hörs senare allihopa...



Möttes av en björn som krupit ner i ide i natt när jag kom hem från jobbet...hahahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar