torsdag 14 juli 2011

Soft och skön dag...

Igår startade jag dagen med ett skönt ben/mage och biceps pass och a LOT of stretching efteråt.
Så idag har jag faktiskt inte känt av så mycket i benen efter benpasset, tack och lov!
Sen blev det en långpromenad runt djurgården i solen med i-poden.
Kom hem och satte mig och jobbade lite efteråt innan jag hade ett middagsmöte på Lisa på Torget.
Sen kom lilla Fi hem igår natt efter sin lilla modellresa och mös med mig, sweet ;-)

Idag körde jag ett rygg/triceps pass följt av ett spinning och core pass, var helt dyngsur efteråt, SKÖNT!
Sen cyklade jag förbi posten och hämtade ut mina nya Sennheiser lurar innan jag gick till Mocco och mötte upp Olle för en kombinerad lunch/jobb möte och så var Fi där med Elle och hennes 2 små söta barn =)
Nu på eftermiddagen var vi förbi på Bikeid och hämtade våra nya cyklar som är så jäkla snygga, i LIKE!
kan verkligen rekommendera er att kolla in deras site bikeid.se om ni ska köpa ny cykel.

Nu står Fi inne i köket och har fått dispans på att laga mat 1 dag i veckan, ska bli intressant att se och smaka vad det nu än blir... hahahaha.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar