måndag 25 juli 2011

Gone away...

Hej på er där hemma i Sverige...

Jag har varit borta på semester och är fortfarande borta på semester tills i helgen.
I lördagsnatt förra veckan bestämde jag mig att jag och Fi skulle dra iväg på en liten resa.
Så efter jobbet drog jag hem packade väskorna och drog med mig Fi ut till arlanda där vi tog flyget ner till Israel. Vi var där nere i 6 dagar och hade det helt underbart. 
Solat, badat, shoppat, träffat släkten, träffat mamma och pappa som var där samtidigt på semester och ätit en jäkla massa mat. Vi hade det hur nice som helst!
I Lördags morse åkte vi ut till flygplatsen i Tel aviv för att som Fi trodde att vi skull ehem till regninga Sverige, men icke sa nicke. Det blev en enkelresa till Grekland där vi är nu... Uppdaterar er senare härifrån men här kommer lite bilder från Israel...
















































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar