måndag 9 maj 2011

SOFT dag =)

Idag har jag verkligen passat på att njuta av solen hela dagen.
Började med en joggingtur runt djurgården innan det blev ett axel/triceps och mag pass nere på gymmet.
Hem slängde i mig en snabb frukost inna jag möte upp Chris, Gilbert och Arnold som är här på besök och tog med dom ut till J i nacka där vi mer eller mindre var helt ensamma då vi kom precis efter deras lunchrusning.
Åt en massa gott och grabbarna beställde mer eller mindre in hela deras meny hahahaha... Sen så chillade vi bara i solen i typ 3 timmar och pratade skit innan vi tog båten in till strandbryggan och tog en kaffe och mötte upp lite andra vänner. Nu har jag kommit hem och ska ta en snabbdusch och sen blir det middag nere på Italiano ett skönt litet gäng...
Camilla har köpt 3 st vattensköldpaddor...hahahaha, Baloo har fått 3 halvsyskon. Rafael Nadal och Philip heter dom, Philip heter den sista för att min vattensköldpadda jag hade när jag var liten hette så :-p












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar