söndag 8 maj 2011

Helgens bravader...

Jahapp, då var det söndag kväll igen och helgen har snabbt svept förbi.
Fredagskvällen började med middag uppe på hotellet tillsammans med DBN och lite sköna och roliga vänner. Hade en skittrevlig middag innan vi tog oss en sväng på stan... Började med att gå upp till Amba till Darwin & Backwall´s rum där det tyvärr var ganska så segt men ruskigt bra musik =) Sen gick vi bort till Café Opera som var fullt med folk nu när dom har öppnat uteserveringen och min lilla älskling Ghauri var på topphumör ;-)
Runt 01.30 var det dags att smita till Solidaritet och jobbet... En riktigt bra fredag, mycket folk, bra stämning och grabbarna (DBN) levererade ett grymt bra 3 timmars set i dj-båset.
3 sjuka jävlar dom där DBN, riktigt roliga och grymma dj´s =)

Igår på dagen blev det en powerwalk när jag vaknade sen en sväng ner till Strandbryggan och hälsade på mamma som var där med en massa vänner.
På kvällen blev det återigen middag på hotellet och denna gång så var även mina kära vänner Gilbert & Chris med. De är 2 av Hong Kong´s största nattklubbsägare och har bl.a Dragon-I där borta som jag har spelat på. Svinsnygg och cool nattklubb!
Så vi blev ett skönt litet gäng med dj´s, nattklubbsägare och 2 av mina söta tjejkompisar Cassandra och Vera var med också. Mycket prat om musik och jobb blev det men det är jäkligt kul att surra om sånt som man gillar att syssla med. Maten är VERKLIGEN 10 poäng där nere och servicen är topp!

Efter middagen blev det en sväng till Rose, sen vidare med söta lilla Charlotte Beijer till ett KNÖKAT Café Opera där vi även sprang in i Stefano som jag inte sett på år och dar samt Martin Björk som var på ett strålande humör ;-)

Kom till jobbet och möttes av en kö som ringlade ner runt hörnet typ, sjukt vad mycket folk det var ute igår, nice :-) Bra kväll på Solli och alla verkar ha haft en grymt bra och rolig kväll.
Träffade även lilla Jessica som var på studiebesök hos mig igår =)

Idag har vi hängt på strandbryggan hela dagen i solen med Daphne, Kristian, Gilbert, Chris och co...
Nu är det mat dags och chillmode... Later























Milton som är lillebror till min och Fi´s hund Jörgen, kopior ...

Och en kopia av Baloo... Fan vad jag saknar dom båda :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar