torsdag 10 februari 2011

Back home a quicky...

Kom hem från gymmet för ett tag sen och har lagat lite gröncurrysoppa med kyckling, ris och grönsaker.
Körde ett axel/mage/triceps pass och lite intervall på slutet.
Idag har jag hunnit med att spela squash mot Phille i morse och äntligen så bröts den onda cirkeln...
Jag VANN ! =) Hahahaha.
Sen blev det en trevlig lunch med Linda nere på Grill. Blev lite moussaka, sallad och lite fisk.
Kom hem och jobbade lite hemifrån, dvs. mailade lite nya samarbetspartners, fixade nya inbjudningar för solidaritet, RIKTIGT BRA dj bokningar som kommer att köra hos oss inom kort och sen var det dags för ett roligt möte med Carlsberg nere på jobbet.
Drog hem i snöovädret efter mötet och bytte om till träningskläder och mötte upp George på hans jobb där jag passade på att klippa/raka mig innan gymmet.

Nu ska jag chilla ett tag innan jag går ner och möter upp Stonebridge, Joseph och co. på jobbet, känns som det kan bli riktigt bra idag, hoppas ni kommer förbi om ni går ut =)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar