onsdag 29 december 2010

Trött på den här skiten!

Igår hade vi som sagt en skön pokerkväll efter squashen och av 12 pers kom jag 2 och Kepsen vann.
Sjukt kul var det eftersom det var ett tag sen jag spelade.
Kom hem, och kände att jag är trött på all jäkla kyla här hemma så jag började packa min lilla resväska och bestämde mig för att dra till Thailand idag. Mitt flyg går nu vid 15.00 ochjag blir hämtad av grabbarna kl 13.00.
Blir borta i 2 veckor, ska bli SÅ jävla NICE att komma till solen, värmen, thaimaten och bara inte göra någonting i några dagar :-)

Avslutade dock kvällen igår med den sista Twilight Eclipse filmen, tända ljus och mycket trevligt sällskap, så allt är toppen idag =)
Så med det säger goodbye för ett kort tag och så bloggar jag så fort jag hittar lite när där nere...








1 kommentar:

  1. ha det grymt bra i thailand. Drar du själv eller? fan va nice att lite impulsivt bara dra sådär, antar att du inte var uppbokad på några jobb närmaste 2 veckorna.

    /Andreas

    SvaraRadera