måndag 27 december 2010

Sleeping Time...

Kom precis hem efter en mysig kväll där det var tänkt att vi bara skulle gå på bio och äntligen se The Town.... Men efter filmen som förövrigt var riktigt bra så ringde min kära vän Lars som tydligen var här i sthlm och sa att han plockar upp mig om 5 min för att han skulle minsann se till så att jag skulle följa med han ut och bli dyng, sagt och gjort och snäll som jag är så följde jag med honom till Amba där det första han gör är att beställa 25 järn och 2 flaskor dompa, hur lätt är det att säga nej när han står och skriker åt mig att jag ska dricka?! Hahahaha!

Amba var helt ok och AN21 levererade bra musik och många vänner som smet förbi bl.a Don T och Alex som jag inte sett på ett bra tag nu, kul att se er boys!

Körde en vänster/höger och smet förbi Mc Donalds på vägen hem och sitter i soffan nu och ska hoppa in i sängen snart då jag lovat att träna md George i morgon bitti, KUL... NOT!



Ser ni hur glad jag ser ut... Hahahaha! Maaaaat!
Kommer mer bilder i morgon men nu ska jag hoppa ner och sussa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar