tisdag 21 december 2010

Klar för dagen...

Idag så vaknade jag som sagt runt 07 i morse och har varit i gång "nästan" hela dagen...
Efter frukost och den sämsta film jag någonsin sett - Valhalla Rising med Mads Mikkelsen så blev det istället för träning med George ett låååångt konditionspass med Alexandra 50 minuter på löpbandet, sen mage, lite armar och avslutade med trappmaskinen...



Blev ett tidigt lunchmöte på Story och sen satte jag mig med 2 inbjudningar för Januari och efter det satt jag och pratade lite med marcus ang. ett projekt vi har rullat igång.


Kom hem till hotellet igen runt 16-tiden och kollade på Pablo Francisco som är en stand-up kille som är pissrolig. la upp två klipp härunder tidigare.
Nu ikväll mötte jag istället upp lilla George och körde ett skönt ryggpass med intervallträning på trappmaskinen efter.
Blev en god kycklingsallad till middag följt av lite jobb mail.

Nu har jag duschat, satt på 5:an och kollar på Surviving Christmas med Ben Affleck och Christina Appelgate, kanske inte den "bästa" filmen men underhållande är den i alla fall =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar