torsdag 23 december 2010

Härlig men jobbig dag...

Idag har jag som sagt flyttat hem till lägenheten igen men FY FAN vad dammigt det var här...
Har dammsugit, svabbat och dammat 2 ggr i rad här hemma, har fan känt mig som en polsk städerska faktiskt...hahahaha. Men nu luktar det rent och fräscht igen i hela lägenheten, sweet!

Blev en sen men väldigt god och mysig lunch på East idag..
Åhhhh gud vad jag har längtat efter deras julbord, och vi tänkte inte ens att de hade det över lunch men det blev jackpot! =)

Vi åt en massa sushi och sashimi till "förrätt", sen alla goda friterade varmrätter sen alla smarriga varmrätter från menyn och dessertbordet, håll i hatten.... Gick loss där med, älskar mat har jag insett. Tur att jag tränar annars hade jag fan rullat fram. Tror jag har ätit för hela julhelgen så nu går vi på diet över jul... hahaha.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar