fredag 24 december 2010

God Jul !!!

Vaknade i morse och kände en så där skön och lugn känsla i kroppen, det är julafton idag och då får man äta en massa gottis, får en massa presenter om man varit snäll, men det har ju tydligen inte jag då jag bara fått en klapp ;-) Hahahaha.

Har varit och tränat nere på SATS Odenplan i dag och träffade sjukt mycket folk som man känner där nere, trodde bara att det var vi som var dumma i huvudet som tränade på självaste julafton, men icke sa nicke.
Blev ett härligt och tungt bröstpass följt av intervall träning på stepmaskinen.

Efter gymmet gick jag och handlade lite smått och gott som jag tycker att jag saknade tills idag samt köpte lite bra dvd filmer.
Såg trolltyg i tomteskogen också precis, och snart kommer ju Kalle Anka. Nice!

Nu håller jag på att tvättar, lagar en MASSA god mat, städar lite och saknar lilla Baloo som fan!
Vi hörs lite senare!
Kan jag få leka med nallen, nu, nu, nu snääääälla ?! :-)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar