torsdag 7 oktober 2010

Soft dag...

Idag har jag spelat Squash för första gången på typ ett 5 månader... Oj,oj,oj... vad jobbigt det var men sjukt kul! Det är ju alltid extra kul när man vinner alla 3 gamen i rad så klart men Lole nosade i röven i både andra och tredje gamet. Är helt slut i kroppen känner jag men det är en grym allroundträning =)


Sen sprang jag förbi mammas salong för att säga hej till henne...
Föräldrar blir alltid så himla glada när man kommer hem eller förbi jobbet hos dom och min mamma är inget undantag. Hon sken upp som en liten sol =)
Bad henne raka mig (för att håret börjar bli lte långt nu) innan jag gick men icke sa nicke... hon vägrade.
- Du är myyyycket snyggare i långt hår min älskade son.... Merci mama :-p

Nu är jag hemma och har ätit en väldigt sen lunch och jobbar lite medans regnet duggar ner utanför, bra humör man blir på, eller hur ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar