onsdag 6 oktober 2010

Härlig dag :-)

Har suttit i studion nästan hela dagen med Cribbe och Robert.
Den första låten är nästan mer eller mindre färdig, beror på hur man ser på det i och för sig!
Den är c:a 4 minuter lång nu och radio versionen är typ färdig men för oss som ska spela denna megahit ute vill ju gärna ha en lite längre mix så det går att mixa in den osv. så det kommer vi nog fortsätta med i morgon och till helgen senast till nästa vecka så bör den vara good to go =)
Cribba with the magic fingers...
Robban lägger demosång :-)

Till lunch blev det en Phad Thai Gai...
Köpte en I-phone 4 idag på lunchen.Valde mellan den och en blackberry men till slut blev det 4:an..
Men hur FAN får man över mina nummer från min samsung till den här? Någon som vet?!
Aldrig haft I-phone så jag känner mig heeeeelt lost kan jag säga! Hahahahaha.
Nu fick jag ett samtal ang. middag och bio... Hmmmm, finns det ngt kul att se på bio nu?!

2 kommentarer:

  1. David aka Råttan.6 oktober 2010 kl. 21:46

    Hehe, har också köpt en iPhone 4. Eller beställt. Får hem den snart. Då får vi testa på FaceTime. ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. inställningar- epost, kontakter, kalender - importera SIM-kontakter :)

    SvaraRadera