torsdag 7 oktober 2010

Robinson och Oceans 11

Lagade en spicy och god fisk och skaldjursgryta till middag med lax, torsk, räkor, kräftstjärtar och lite olika grönsaker, mmmm =) Gott med soppa i sånt här pissigt och kall väder!
Sen har det blivit lite jobb med denna helgs spelning, ett annat projekt och nästa veckas event.
Tror att vi blir ett skönt gäng som drar iväg och visar finnarna vart skåpet ska stå :-)
Kollade lite snabbt på Robinson tidigare ikväll och det vore sjukt kul om lilla Sara gick och vann hela skiten, hon kan ju som vi alla vet vara en envis liten jävel :-p (jag hejar på dig i alla fall).
Nu har jag tänt lite doftljus som vi köpte i måndags, har precis legat och kollat på oceans 11 som gick på 6:an och nu ngn ny film, med en stor kopp te och mår bra i soffan under täcket...

4 kommentarer:

  1. Har du någon flickvän? Snygg är du i allafall

    SvaraRadera
  2. Tack... Nope, ingen flickvän, i´m singel :-)

    SvaraRadera
  3. Fram med receptet på soppan! Den ser helt brutalt god ut !!

    SvaraRadera
  4. Kan du ge receptet på den där soppan? Såg stört god ut, särskillt för mig som gillar skaldjurssoppor haha :) Gärna i ett nytt inlägg!

    Älskar din blogg förresten! Läst den ett tag nu och den gör mig alltid på bra humör, så tack! Enda manliga blogg jag läser faktiskt, haha.

    SvaraRadera