onsdag 26 oktober 2011

Trött på detta...

Inatt har jag verkligen sovit skitdåligt.
Har vridit och vänt på mig minst 10 ggr, vaknat upp kanske 5 ggr och haft sprängande huvudvärk.
Fast trots detta så känner jag att jag mår bättre än vad jag har gjort sen i söndagsmorse.
Drog i mig lite c+d vitaminer, ipren och en grym antibiotika från när jag var sjuk i ett annat land som verkar ha hjälpt.

 Tror att dålig sömn inatt kan ha berott på att min älskling och jag hade ett lotet tjafs innan vi skulle somna igår och det är bland det värsta jag vet, alltså att få henne att bli ledsen eller att må dåligt.
Även om jag inte visar det eller gör ngt åt det (mest för att jag själv tycker att det är pettitesser som vi ibland tjafsar om) så är det självklart inte kul när ens partner blir "offended" eller blir lite putt.




Hur som helst, nu är det dags att rycka upp sig, ta en dusch och sätta igång att jobba här hemma.
Har 1000 saker som jag måste få gjort bl.a nästa fredag så har vi på Solidaritet en STOR överraskning till er ;-) Förutom det så är det massa bokningar med diverse saker som hänger i luften + annat som är viktigt som tar ens tid. Inte lätt när man nyst om vart annat och snörvlat att prata i telefon , maila eller ngt annat aktivt men nu är vi på bättringsvägen så håll i hatten, nu åker vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar