fredag 28 oktober 2011

Äntligen helg...

Vaknade i morse och kände att jag äntligen mådde "bra"...
Tyvärr så är det alltid så att när man varit inne en hel vecka med bra väder ute och så blir man frisk, ja då är det såklart pissväder ute men, men, lika glad är jag för det.
Fick en jättefin present igår av min älskade lilla tjej. Hon tyckte synd om mig som låg hemma och varit sjuk hela veckan. Hon hade köpt en assnygg ring från Marc Jacobs, aningen bögig, men jäkligt snygg för det!


Har blivit mycket film för mig den här veckan. Allt ifrån Bridesmaids till Solsidans 2:a säsong till Cars 2.
Fi har lagat mat nästa hela veckan men igår var det jag som styrde... Lax med hemlagat mos som var spetsat med lite pepparrot och dijon samt en liten fetaostsallad =) MUMS


Nu ska jag ta en dusch och bli människa igen.
Vi ses på Solidaritet ihelgen!

JUST DET, en av mina absolut bästa och närmsta vänner LOLE fyller år idag så make sure to congratulate him om ni kommer frbi jobbet ikväll, han spelar på nedervåningen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar