onsdag 3 augusti 2011

Mitt i Veckan...

Ja, mina damer och herrar då var det onsdag och mitt i veckan.
I Måndags hände det inte så mycket.
Tränade lite på förmiddagen... Blev ett varv runt djurgården och ett gympass med axlar/mage sen resten av dagen ägnade jag till att jobba och gå igenom höstens bokningar på Solidaritet.
På kvällen lagade Fi supergod middag igen =) Blev köttfärsbiffar med zucchiniplättar, pissgott var det!

Igår körde jag sommarens första squashpass med George på Gärdet följt av ett ryggpass.
Vid 11.00-tiden kom Olle och hämtade upp mig och sen åkte vi ut till Storchefens hus på Värmdö för lite konferens. Satan i gatan vilket nice hus han har min sköna chef Jeppe, loved it!
Blev lite grillning, bad och surr om lite olika ideér mes hela dagen, hur trevligt som helst!

Idag har jag powerwalkat runt djurgården som vanligt, klippt mig hos mammi och sedan tränat bröst med Simon nere på Sats. Sprang in i Alex där nere också, bra form min vän...gillart!

Nu ska vi åka ut med båten till Marcus landställe resten av dagen och kvällen... Later!













 

1 kommentar: