söndag 31 juli 2011

Hello Monday...

Nu är helgen äntligen slut. Det är inte så att jag inte har haft det kul men det känns skönt att börja jobba på "riktigt" i morgon igen.
Vad har jag gjort igår och idag da?!
Igår eftermiddag blev det en joggingtur runt djurgården efter en dag på stan med Fi, Olle och Havannah.
Vi shoppade lite kläder och sen blev det en långfika på Wienerkonditoriet och jag syndade med en asgod variant på princesstårta. Eller rättare sagt, jag bad om en ramlösa och fick mycket riktigt en ramlösa men även en tårtbit på köpet. Han såg så ensam ut på fatet så jag svepte ner han i ett nafs...hahaha.

Sen lagade Fi en asgod spaghetti & köttfärssås till middag innan jobbet igår, så jag rullade bokstavligen ner till jobbet =)
Mycket folk som fan igår och kul att jobba. Deak lirade riktigt bra house igår, med några snuskigt bra nya stänkare!
Idag har vi varit på stan med Ida och hennes 2 små underbara barn. Kollat klänningar till damerna för ett bröllop som vi ska på snart och sen bara strosat omkring. Kom precis hem från gymmet där det blev ett bröst och magpass och nu har vi ätit en god middag.
Nu blir det sista säsongen av 24 innan vi går och lägger oss.
Fi börjar sitt nya jobb i morgon so wish her luck! =)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar