torsdag 18 augusti 2011

Igår vaknade jag skit tidigt för att Fi skulle ut och jogga med Jossan klockan 06.30, men inte mig emot.
Ringde upp George och mötte honom kl 07 för en runda runt Djurgården följt av ett axel/triceps och magpass nere på Sats. När klockan var 09.30 så var allt det jobbiga redan avklarat för dagen =)

Tog cykeln till jobet och hängde på kontoret hela dagen tills Fi kom och hämtade mig för en förhandsvisning av filmen "Jag Saknar Dig", tung svenska film men helt ok... Fi satt mest och storböla under hela filmen...hahahaha, söt!
Nu blir det lite träning idag igen och sen jobbe.... Skulle egentligen åkt ner till Gbg och Port De Soleil idag där Bob Sinclar spelar men det blidde inget, hittar inte riktigt tiden tyvärr :-(



Ngt strul med luren ;-)



Blir så jävla lack när jag ser såna här mongon dra ner affischer som man betalat dyra pengar för på stan... Skaffa ett liv för fan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar