torsdag 18 augusti 2011

Blääää...

Kom precis hem efter en grisig middag på Hard Rock Café med Fi.
Åt Nachos och burgare och är så jäkla mätt nu :-p
Har blivit lite jobb och chill med Lole idag, förutom det har jag suttit klistrad framför datorn och diverse siter och kollat på börsens förfall och inte riktigt vetat vad jag ska göra, men har beslutat att låta skiten ligga innen och inte bry mig mer om det faktiskt. Kanske ev. köper på mig lite mer nu, men vi får se vad som händer i morgon.

Jag hajar inte vad dessa mongon gör i kön till "souvenier" shoppen eller hur det stavas på Hard Rock, vad fan vill dom ha med sig hem egentligen?! Hahahahaha

Ikväll har vi Alex Sayz med en jäkla massa dj´s i entourage så det kan nog blir en skön kväll på Solidaritet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar