söndag 6 mars 2011

Sunday bloody sunday...

God kväll på er alla kära läsare...
Gårdagskvällen började på hotellet med en jättetrevlig middag tillsammans med Pierre.
Blev som vanligt Pata Negra till förrätt och sen hummer minute till varmrätt. Vi satt väl kvar där till midnatt tror jag innan vi smet förbi Jonas Ghauri på Café Opera och hängde där med honom ett tag.
Vi funderar på att dra ner till Miami för WMC tillsammans, måste bara kolla så att jag kan vara ledig från jobbet då...
Sen kom Micke Trygg och släpade med oss till Soap Bar där jag typ har varit 2 ggr i hela mitt liv. Det var galet mycket folk där , gick typ inte att röra sig någonstans och så har dom tydligen 6 dagar i veckan, sick!
Mötte upp Roy, Rahmen och co en snabbis på Rose innan det var dags att bege mig till jobbet.
Yepp, sagt det förr och säger det igen, vi har nog tamejfan Sthlm's bästa 05-ställe. Riktigt mycket folk och Ricardo och Stephan spelade skön house.

Idag vaknade vi upp och tog bilen ut till J på Lidingö för en lååång brunch. Maten var så där tycker jag men nice utsikt och supertrevligt sällskap hade jag i alla fall =)
Kom hem på eftermiddagen igen och har inte gjort så mycket idag, lagat middag, kollat film och sovit siesta i soffan...hahahaha.
Nu blir det en till film sen dags för sängen. Sleep Tight!








1 kommentar:

  1. Kan du skriva hur du och Niclas Rahm träffades, och hur han är att arbeta med, verkar vara en driven kille. Har du några nya bilder på honom, synd att han slutade blogga.

    SvaraRadera