onsdag 9 mars 2011

Sorry...

Hej på er,

Ledsen att jag inte uppdaterat ett piss på 2 dagar men det har varit så mycket att göra på jobbet plus att jag sovit dåligt och varit stressad...
Hur som helst så hade vi 2 riktigt roliga, positiva och viktiga möten igår med jobbet som gick superbra, ska bli skitkul att se vad som händer nu det närmsta året =)
Sen på eftermiddagen så satt jag och jobbade här hemma, drog till gymmet och tränade med George en snabbis innan jag drog iväg och mötte upp kepsen och co. och hängde resten av kvällen.

Idag var det så skönt att vakna upp av att solen sken in genom fönstret i sovrummet. Man vaknar lixom med ett leende på läpparna och vårkänslor i kroppen även om det sen var lite kyligt ute så är det ändå jäkligt nice! Haft lite genomgång med lite folk nere på jobbet för HENRIK B spelningen vi har nere på Solidaritet på lördag, det kommer bli fett!
Gick ner och körde ett bröst/triceps och magpass själv på SATS sen efter mycket om och men. Man har lixom inte eller rättare sagt jag har inte riktigt motivationen längre att ligga i hårdträning tyvärr vilket märks på vågen. Måste göra ett ryck snart igen känner jag om jag inte vill se ut som en fet blobb i sommar IGEN!

Nu ikväll har jag mest suttit och jobbat lite, somnade i soffan och nu ska jag försöka gå och lägga mig för i morgon bitti är det återigen dags för squash med Phille och ett "important" lunchmöte för ett event som vi har om 1 månad som jag garanterar kommer bli galet bra!



1 kommentar: