onsdag 12 januari 2011

Snart dags för hemfärd...

Ja, nu har vi precis kommit upp på rummet och packat de sista sakerna i alldeles för många väskor så det blir väl övervikt som vanligt :-/
Igår, ja vad gjorde vi igår som skulle vara kul för er att läsa om?!
Inget utöver det vanliga... Jogging innan frukost sen poolen följt av stranden i 5-6 timmar.
På kvällen blev det thai till middag och sen ett gympass för mig och Johan...
Just det, sen så gjorde jag 2 1/2 timmes ansiktsbehandling med portömning, ansiktsmasker 2 st m.m. Skitfräscht kändes det efteråt, kan jag verkligen rekommendera!

Idag har vi typ gjort samma sak på dagen, 4 timmar i pressande värme uppe vid poolen och sen 3 timmar på stranden  och det avslutades med en behandling med färsk aloe vera över hela kroppen =)
På kvällen bytte vi ut ansiktsbehandlingen mot manikyr, pedikyr, footscrub och 2 timmars massage, det kostade 1000 baht, typ 220 kr... hahahaha, ett skämt vad billigt det är och duktiga är dom också!

Känns riktigt segt att åka hem men som jag sa i förrgår så har jag och ni två riktigt roliga fester att se fram emot! Fredag på Collage och Lördag på Solidaritet! 
Lägger upp mer info om dessa när jag kommit hem!




Svingod Glassbar...!

Min skräddare som var förbi med våra skjortor på hotellet. Ser ni vad lik han är Vimal ;-)

And it´s burns, burns, burns....



Aloe Vera all over...

Mina fötter, händer, ansikte och hela kroppen känns som en baby stjärt nu :-)


Nästa gång vi hörs blir det hemifrån Stockholm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar