söndag 9 januari 2011

2 Riktigt roliga och bra dygn...

Hej på er allihopa,

Hoppas ni har det lika bra som jag har det där hemma i kylan.
Igår började vi dagen med en massa solning, först uppe vid poolen där vi åt lunch också och sen nere på stranden, där det blev en långpromenad också.
Känns så avlägset att jag snart ska pulsa omkring i en massa snö....! Vill inte komma hem ... buhu!
Vid sjutiden tog jag och Johan en joggingtur på typ 6 kilometer innan vi duschade och väckte Max som hade somnat...
Vi åt middag på nr 6 som är typ den bästa thai restaurangen jag ätit på, billigt och svingott.
Max polare "Ragge" mötte upp oss där också, sen blev en massa öl och drinks på olika barer innan jag började spela på Famous vid 01.00.
Skön stämning och bra med folk, alltid lika kul att spela då man känner sig uppskattad...
Massa människor som fotograferade och som ville ha med mig på bilder efteråt, kul =)
Sen blev det en runda på Hollywood efteråt och kom väl hem runt 07 i morse.

Vaknade upp vid lunchtid idag och var helt själv på rummet...
Johan hade vaknat vid 10 och smitit ner på stranden och Max hängde med Ragge så jag drog upp till poolen och somnade om uppe i solen till typ 17 någongång, nice :-)

På eftermiddagen/kvällen så har jag och Johan gått runt på shoppingcentret Jungceylon och shoppat en massa kläder och skor. Gick loss inne på Dsquared butiken, hittade en massa snygga saker !
Åt middag med allihopa vid niotiden och sen förbi min skräddare där jag och Johan har sytt upp lite skjortor. From nowhere så öppnade himlen upp sig och det bokstavligen forsade ner regn i typ 30 minuter, helt sjukt!
Nu är vi hemma och ligger och slökollar på ngn film på tv och ska snart gå och lägga oss.
Upp tidigt i morgon för en joggingrunda och sen sola igen =)















Så klicka på länken här istället!  --->

















Nu är det dags att sova..... Bye Bye!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar