tisdag 14 december 2010

Soft Tisdag...

Började som sagt dagen med ett skönt squashpass med Philip i morse och efter det en god lunch.
Sen hade jag ett möte och hela eftermiddagen off, jätteskönt.

Blev lite jobb framför datorn, sen en runda på stan med Jessi som köpte ännu mer adidasgrejer, en ny baseboll jacka och sin 8:e kamera för i år...hahahahaha! Köp ett halsband som man hade när man var liten vetja så du inte sumpar den här också :-p
(Ge Michaela en bamsekram från mig, hoppas hon vinner på fredag nu och ha en grym resa!)
Sen mötte vi upp Fabriona och Pierre på Wienerkonditoriet och drog i mig en asgod blåbärspaj med vaniljsås och en smarrig smoothie, sen sås försökte dom få med oss på Kroki, men den gubben gick inte idag (även om det hade vart kul) då jag var tvungen att möta upp George och köra ett pass på gymmet.
Det blev ett tungt bröstpass och sedan 20 minuters snabb intervall på trappmaskinen.

Drog förbi videobutiken och hyrde lite filmer och köpte med mig lite kalkon, brämhultsjuice och en cesearsallad upp på rummet och nu ska jag lägga mig i sängen och bara njuta av en skön film :-)




Skev bild men bjuder på den... ;-)

Pierre har också en blogg...hahahaha!
Fabs & Pierre

Köp fler på en gång så kanske du får mängdrabatt :-p




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar