torsdag 16 december 2010

S.A.M

Hahahahaha, Swedish Artist Mafia ;-p
Mötte upp Sylvain, Godash och Sylvain´s tjej Mimmi igår som är gravid..., Dom ska få barn precis innan Cannes filmfestival dvs. i maj, så jäkla kul =)
Tog 2 drinkar på The Livingroom och Collage med alla och pratade lite jobb, framtid och minnen.
Sylvain kommer ju hit i Januari och ska spela i 2 dagar på två olika event som jag har, ska bli kul att höra han spela mr Bob Sinclair JR ;-) Så jäkla lika...!

I morse vaknade jag runt 08.30, snoozade klockan till 09 innan det var dags för frukost och sen ett konditions och benpass på gymmet med Alexandra.
Vad FAN hände med vädret ute??? Höll typ på att blåsa bort i morse så nu sitter jag och kollar på resor till Thailand och funderar fan på att dra i nästa vecka någongång i 2-3 veckor, behöver sol och värme för att funka mentalt... hahahaha!

Idag har jag ett möte med en site som vill att jag ev. ska börja blogga för dom så det ska bli intressant att se vad dom erbjuder och efter det ett annat möte för en grej nästa år and then nothing more...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar