tisdag 23 november 2010

Home at last...

Har varit en lång och hektisk dag med massa möten, 2 gympass, träffat mamma och pappa, var förbi i gamla lägenheten och hämtade lite räkningar och saker.
Mamma och Pappa var med och kollade på en lägenhet som jag kollat på och var nyfikna på hur den såg ut sen skulle vi ätit middag men jag fick lite bråttom till en grej så det får bli en annan dag, härligt att se dom i alla fall :-)

Har precis slagit mig till ro i soffan efter en god hemmagjord tonfisksallad och ett kort pass på gymmet igen och ska förbereda lite för en viktig grej jag ska på i morgon eftermiddag sen blir det nog lite film här hemma tror jag bestämt. Hyrde 5-6 filmer på vägen hem som vi ska kolla på under veckan, så nice att man kan ha dom i en hel vecka!
På väg till gymmet i morse, ser varmt ut eller hur :-(



1 kommentar: