måndag 12 december 2011

LÅNG helg...

Ja, den här helgen kändes riiiiktigt lång.
Började fredagskvällen med ett privatgig bort på söder.
På tvålpalatset för att vara mer exakt. Riktigt cool och bra lokal som var utsmyckad med ljus, speglar m.m.

Jag och Lole spelade b2b hela kvällen och även om det var en segstartad publik så kom de igång efter ett tag och de hade absolut inga planer på att kliva av dansgolvet när vi skulle packa ihop och jag skulle vidare och jobba på Solidaritet. Förmodar att dom var jäkligt nöjda i alla fall.

På Solidaritet var det full fart och mycket folk. Känns riktigt bra att folk verkligen har hittat tillbaka till oss på riktigt och det nya viprummet är en dundersuccé =)

Lördagen spenderade jag med min älskling hemma.
Vi gjorde hemlagad pizza, kollade på film och bara myste hela dagen, hur nice som helst.
På kvällen gick jag tillsammans med Lunde Bros. och deras manager till hotellet för avnjuta en alltid lika god middag och vi hade en riktigt rolig kväll med ett stopp på Cafét emellan Solli.
Solidaritet var smetat och grabbarna gjorde ett riktigt bra jobb och hade fullt ställ på golvet hela settet igenom.
Igår åkte jag och min kärlek till Eskilstuna för att hälsa på Fi´s mamma och en sen lunch hos Pappa Reimo. han hade lagat sjukt god älgstek, med kokt potatis, svartvinbärsgele och asgod portersås. MUMS!



På vägen hem sen vid 21.00 stannade vi till på Burger King och blev svull-kavalkad till Så Mycket Bättre innan det blev en film i sängen...

Just det, hade besök av Billie med ie förra vecka, det är Belle´s och David´s söta lilla hund =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar