måndag 14 november 2011

A weekly update...

Så vad har jag pysslat med senaste veckan då?!
Ja, ungefär samma saker som jag gör varje vecka...
Det var någon av er som kommenterade förra veckan att jag skriver samma sak varje dag och att jag tränar varje dag, hänger på samma restauranger med massa folk som ni inte vet vilka det är osv...
Hahahaha, jag skiver vad jag gör om dagarna och vilka jag umgås med och passar det inte så är det inget tvång att gå in på den här bloggen och läsa, det är nämligen frivilligt...hahaha.
Att en del människor bara orkar, ofattbart!

Så... det har blivit en del träning på SATS med Emil som är sheriffen uppe på hotellet, kört squash med philip, varit på spinning och core, klippt mig, jobbat och haft möten med Solidaritet, varit på ångest IKEA, firat en Martin Björks 40-års dag (som för övrigt var sinnessjukt kul) i ett helt dygn typ, sett till att ni har haft kul på Solli, haft en grym DJ vid namn Richard Dinsdale på besök m.m.

Drar upp lite bilder så ni får se istället...


























2 kommentarer:

  1. Asså du gör ju samma saker varje vecka, måste du lägga upp det..?

    SvaraRadera
  2. Men måste du ens vara här och läsa det din jävla LÖK!
    Get the fuck out of here! hahahahahaha

    SvaraRadera