onsdag 19 oktober 2011

Onsdags mode...

Har precis dragit i mig en lunch efter en lång och skön dusch.
Var nämligen nere på gymmet och tränade med min "PT" Jonas Anderbring som precis vunnit VM i styrkelyft och bänkpress, STORT GRATTIS... Men ni förstår vad det gör med mig.... Värre övningar och hårdare coach även om han är en liten nallebjörn innerst inne...hahahaha.
Bara efter uppvärmningen idag så hade jag så ont i benen att det var helt sjukt, sen drag i rep med tyngder massa längde, lyfta säck och springa med den, hålla i tunga kedjor längs sidorna m.m. Inte allas vanlig träning som man är van vid. Jäkligt skönt när man är färdig men FY FAN vad jag ville be han fara och flyga efter varje övning, men han är grym coach och pumpar upp och får en att orka hela vägen...hahaha.




Igår på morgonen körde jag och Philip squash som vanligt och äntligen så vann jag =) men hans humör och form var inte på topp så det kan ju förklara varför... hmpf!
På eftermiddagen åkte jag, Olle och Pierre iväg och letade lite grejer till Solidaritet, hängde i kungens kurva och hade en jäkligt trevlig dag ihop, mer sånt =) Sen på kvällen så fotades jag och Fi för en rolig sak. Ska slänga upp lite "behind the scenes" här nedanför sen.



För att hitta mer som den här grymma fotografen har gjort smit in på - www.beautifulcorners.com










I måndags så blev det spinning med grymma Ann och bra housemusik på förmiddagen och sen jobbade jag hela dagen fram tills kvällskvisten då jag och Fi tog en taxi bort till Le Rouge i gamla stan där vi hade en trevlig middag med Catja, Isabelle, Andrea, Shane, Hareth och Pierre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar