torsdag 6 oktober 2011

Onsdag natt...

Nyss hemkommen efter en supertrevlig kväll med vår grymma personal från Solidaritet och Cicci från Coca Cola... Vad vi har gjort?! Varit på Golden Hits där det är 200 meters kö varje kväll typ.
Åt en 3-rätters middag, kollade på dinnershowen och blev faktiskt lite smått impad. Bra artister, god mat och skön stämning, glatt överraskad =)









Vad har jag annars gjort i veckan....? Ja, tränat, hängt hos mamma och pappa med Fi och släkten från Israel, haft lite roliga möten, spelat squash och bara jobbat.
Idag var jag med min lilla älskling på hennes ögonoperation. Hon var supernervös men klarade det galant tycker jag. Jag gjorde själv samma operation fast för 7 år sedan, så jag vet hur JÄVLA ont det kan göra efter själva operationen och mycket riktigt när jag lett min blinda lilla älskling hem till sängen så grät, skakade och snyftade hon stackarn. Så det var bara att pyssla om henne i 4 timmar innan jag smet iväg en kort stund.
Nu mår hon bra och ligger som en klubbad säl i sängen efter alla droppar, tabletter och smrtstillande hon fått i sig...




Hmmmm... varje morgon när jag vaknar så ligger dom här jäkla drakarna i hela lägenheten... tror knappast att de har fått ben och sprungit själva så... Fiiiiiiii. LUGN! :-p




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar