torsdag 8 september 2011

Dags för pass 2

Har precis kommit hem efter första passet squash med Philip sen i Mars typ...
Riktigt tungt att komma tillbaka när man inte spelat på ett tag men nu ska vi försöka att pricka in2-3 dagar i vecka hela vintern. Så skön allroundmotion och riktigt kul.

Ska bara byta träningsväska och bege mig ner till Sats Stureplan och köra ett spinning sen ett corepass med Ann som kör varje torsdag. Blir dyngsur som en hund efter varje gång, men skönt är det.

Jahapp, vad har jag gjort de senaste dagarna da...
Var nere i Eskilstuna i tisdags då Fi´s systerdotter fyllde år. Det bjöds på smörgåstårta, cheesecake, godis och som vanligt trevligt sällskap och massa hundar =)
På vägen hem var jag supersugen på Max så det blev ett kort pitstop också ...hahahaha.
Igår körde jag ett bröstpass med George på gymmet och sen blev det massa småjobb hela dagen.






FUCK, ser nu att min mobil har dött! HELVETE... orkar inte hålla på med försäkringar och dyl.
Måste ner till telenor nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar