onsdag 8 juni 2011

Middle of the week...

Idag vaknade jag tidigt, 08.00 var väckarklockan ställd på... Segt att öppna ögonen men efter en dubbel espresso så var det inte lika svårt ;-)
Slängde på mig träningskläderna och begav mig ut för ett intervalls varv runt djurgården, mitt i allt så började regnet ösa ner, lagom KUUUUL! Hahahahaha.
Var faktiskt lite skönt i början men sen så var det inte lika kul efter 5 minuter.


Kom hem, åt frukost, duschade och bytte om för att sen dra till kontoret med Olle.
satt och jobbade till fem idag med ett litet uppehåll för ett ryggpass på Sats och en halvtimmes rockpaus med Ohlsson och Fritz , älskar rock!
Pierre kom förbi och hälsade på en stund också, like it!

Gick och hämtade Fi hos mamma efter jobbet, hon hade varit där och klippt sig samt fått höra heeeela min livshistoria fick jag höra i efterhand... hahahaha, love my mama =)

Nu har vi ätit en lång och god middag nere på gården och ska ta oss en kvällspromenad längs djurgårdskanalen sen blir det till att packa väskan, ta upp tvätten för imorgon beger jag mig ner till Göteborg för lite förberedelser inför helgens spektakel på Port de Soleil där vi (Solidaritet) kommer att gästspela... Mer info kommer i morgon förutom flyern ni såg igår .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar