söndag 26 juni 2011

Good Night...

Blev att jag låg kvar vid min pool här uppe vid altanen istället efter en god sallad till lunch...
Låg kvar tills klockan var 19 någonting sen blev det en joggingtur och direkt till gymmet efter det, superskönt. Det var nästan inget folk där idag heller så ett snabbt och effektivt pass blev det.
Kom upp till hotellrummet och tog en låååång och kall dusch och satte mig uppe vid poolen och kollade på solnedgången innan jag gick ner och åt lite middag , eller nja... ganska så mycket middag faktiskt... hahaha.
Sen hade de bokat in 3 tenorer som hade ställt upp sig nere vid poolområdet och sjöng opera, asmysigt faktiskt =) Nu har jag pratat i telefon i ngn timme med skruttisen hemma som jag saknar och ska lägga mig och läsa lite innan jag ska somna in för natten.
Hmmm, skadat... även fast jag solar typ 7-8 timmar om dagen så har jag nästan inte fått ngn färg så i morgon blir det olja :-p



Chess anyone?!


God lunch =)


At the gym...



MUMS

3 tenorerna

Ge mig normal läsk sa jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar