onsdag 4 maj 2011

At the office...

Började som sagt dagen med att jag tänkte köra lite intervall runt djurgården... Klädde på mig varmt, gick ner och sen joggade jag i 5 min för att sedan gå i 3 min osv...
Efter första stoppet får jag en "clatsch" i nacken och vänder mig och ser Daniel Lotfi som joggar på, av en reflex så stoppade jag ner ipoden och hängde på han hela varvet runt och klarade det ganska så fint med en spurt på slutet som sög musten ur mig men annars så kändes det faktiskt bra, so THANK YOU Daniel =)



Sen blev det en liten frukost hemma innan jag drog hit till kontoret och fixat lite praktiska saker som pennor till whiteboard, papperhållare, m.m. och sitter och svarar och mailar fram och tbax med lite olika bokningar och saker vi skall hitta på i sommar.

Var nere på gymmet för ett tag sen och körde ett bröst och magpass, det skulle jag inte gjort för nu känner jag mig febrig, snorig och skit... FAN, jag får inte bli sjuk nu, orkar inte!
Skulle egentligen på Lars Wallin´s 20 års jubileum som Bindefeld har ikväll, men vi får se om jag känner mig bättre snart annars blir det nog tyvärr soffläge hemma :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar