tisdag 17 augusti 2010

First day in Vegas....

Så har vi klarat av den första dagen här i Vegas.
Vaknade till liv runt 14 tiden idag av att Charlie sitter och gör massa beställningar till Rose och inte riktigt ver hur han kommer in på datorn m.m.
Borsta tänderma, duscha och bytte om på 2 röda sekunder bara för att inte missa hela dagen.
Ner till poolen och hände där i c:a 3 timmar , sen ett snabbt och skönt pass på gymmet där det blev en genomkörare på hela kroppen... Därefter smet vi iväg till Venetian och körde en freezeout turnering där jag blev utslagen av en idiot som synar min all in där jag floppat set och han 2 par. Självklart träffar han sin jävla 2-outare och mitt liv i turneringen var över.
Körde lite cashgame medans jag hoppade att Charlie skulle gå och vinna men han åkte på 12-plats :-(
Nu är vi tbax på hotellrummet och ska vila lite innan vi kilar ner och kollar vad som händer ikväll...
Bjuder på lite bilder från dagen --->





 Det var tydligen fotoförbud , därav den pissiga kvaliten på bilderna nere på casiont....
Utsikten från rummet på Wynn...








1 kommentar:

  1. Du är ju inte lite het Jonas, kul att du har en blogg! ;)

    SvaraRadera