onsdag 6 juli 2011

Tuesday mode...

God morgon på er.
Ja, igår var man inne i sin vanliga rutin igen med träning på Sats med Simon som i och för sig körde ett helt nytt program med mig. Ganska så skönt att chocka kroppen med nya övningar faktiskt. Igår var det bröst och mage på tapeten och i måndags körde vi rygg/triceps. Idag är det dags för axlar/biceps... skönt =)
Har även blivit raska promenader längs djurgården också.
Har varit så risigt väder så man har inte riktigt varit sugen på att göra någonting...
Efter träningen igår så mötte jag upp Olle och Mo för en lunch på Mocco innan vi drog och shoppade lite kläder till Mo.... Sen så blev det ett besök hos Gabi (Thaien på nybrogatan) innan jag och Mo drog i väg på äventyr.... hahaha, dvs. blev lite poker ;-) Trodde nästan att det skulle räcka ända fram men tydligen inte, fuck! Åkte på finalbordet med KK mot KK och mongot får en fyrkortsfärg... händer bara mig! Ja,ja... vad är väl en bal på slottet ;-)

Nu är det dags att dra i sig Jack3d som Simon har köpt till mig och ett äpple innan träningen så hörs vi sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar